Zayıflama ürünlerine döktüğüm parayı bir ben bilirim birde Allah...İnternette nerde bir reklam görsem tıklayıp, hemen dadanırdım. kargo gelene kadar gözüm patlardı. En üst seviyede motivasyon ve kararlılıkla kullanmaya başlar, 3-4 gün geçmeden motivasyonum yavaş yavaş düşer ve en sonunda tuu yine kazıklandım die kendime yağdırırdım.(hey gidi günler :)
İlk önce lida adında bi zayıflama hapıyla başladım (hani şu Sağlık Bakanlığının toplattığı) kuyruğu titrediyodum nerdeyse, öte tarafa doğru. Bir çarpıntı, bir tansiyon atakları abaaw neydi öyle..
Sonra epey ara verdim, derken kırmızı biber hapı çıkmış die duydum, hiçbirr zararı yokmuş, 1 ayda şu kadar kilo verme garantiymiş vs.vs...iyi hadi bi deneyelim, ver sipariş, 2 gün sonra kapında..hayır anlamadığım herkese kilo verdiren hap beni iyice besiye çekti.Çin malımıydıı ,Kore mii, nedenini de bilemedim, iştah açıcı niyetine, supradyn niyetine geçti bende. Başladığım kiloma 3 kilo ilaveyle de kür bitti..:)
.....derken gel zaman git zaman Burcu'yla Fatoş muazzam, manyakötesi bi ürün tavsiye ettiler...
' diet max' !!! aslında hakkını yiyemem bu zayıflama bandı, birde diyeti var birebir uyulması gereken uydum, canımı dişime taktım, 5 kilo verdim. bantlar bitti, 1 ayda verdiğim 5 kiloyu mucizevi bi şekilde 1 haftada geri aldım:)
Sonra bi umutsuzluğa düştüm dedim ki sen kilo milo veremezsin ...Ben bu ümitsizlik deryasında savrulmuş giderkene, yine internet imdadıma yetişti. Sen üzülme, zayıflayamıyosan, zayıf gösteren algıyı yanıltan ürünlerimiz var, hemde anasının nikahı paraya.. (bi ürün ne kadar pahalıysa okadar etkilidir ) felsefesinden yola çıkarak
" nnolacak maksat kendini iyi hissetmek değil mi?, ben insan değil miyim? " şeklindeki haklı gerekçelerle onu da istedim . 'extra gell' Seda Sayan bunu kullanıyomuş muş..:P.. jel bu, sürüyosun 1-2 beden sıkılaştırıo , 6 saatte bir yenilemen gerekiyo, aldıktan sonra anladım ki ,hiiiç bana göre değil, 1-2 kullandım sonra ablama hediye ettim, o naaptı bilmem hiç sormadım arkasını...tabi bu zaten kalıcı bi çözüm değildi...
........sonra yine sahneye Fatoş çıktı........... dedi ki "bele bele, bi küpe varmış, tek alırsan şu kadarmış, çift alırsan böyle hesaplıymış," iyi bakalım ,dedik verdik siparişi.. ben bekliyorumki böyle küçük estetik bişi kulağımda durur, iştahımı tıkar, zayıflarım, bin hevesle bekledik, gelse ki ne görüyüm ahanda böyle 2 cm. çapında yüzük gibi kocaman bi küpe, afrikalı tamtamlar gibi taktık kulağımıza.. Saçını ört başını ört her şekilde gözden kaçacak , saklanacak bi cins deil, onuda geçtim böyle bir sıkıyor kıkırdağını ağrıdan duramassın 2 gün süren 1-2 saatlik seansların ardından bir fırlatıp attıysam gerisini hatırlamıyorum nerede..?Bir süre mola daha, yine ümitsiz, depresif ben...yine günlerden böyle bir gün facebookta farmvillemi ekerkene, ekranın sağ yanında bir reklam gözüme ilişti
Dr. Ender Saraç'la 7 günde zayıflayın.. formula 7!!! yok , akıllandım kanmam artık, bi kaç gün düşünmeye karar vermeye çalışırken kendimi siparişi vermiş telefonu "nezaman geçer elime? ,pikiiii, iyi günleeer "diye kapatırken buldum...:)
(Ama doktor bu , güven verdi ünvanı..) ama valla billa o son oldu.. İçinde 30 hap vardı 15 haptan sonra bende 2 gr. oynama görülmeyince onu da terkettim, kutusu hala çekmecemde açıp kapadıkça yuvarlanır..sonra bidaha zayıflama ürünümü töbe dedim ..(Bu arada aktarlara dadandığım zamanlarda aldığım otları, çöpleri dile bile getirme ihtiyacı hissetmiyorum).
Bak 3 ay ne diiyet yaptım ne bişi kullandım 6 kilo vermişim şaka gibi ...geçenlerde aramışlar beni burcu çıkmış tele, sağlıklı yaşam merkezinden arıyoruz diye beni istemişler...Hiiç muhattap bile olmadım...yoook artık karnım tok yalanlara.. yiter dolandırıldığım..yiter..! Ben paşalar gibi yüksek irademle fazla kilolarımı takır takır verdim, veririm de o kadar,!!!!(dipnot: aklıma takılan bitek bişey var, bi altın çilek zayıflama hapı çıkmış son dönemde kulllanan duyan varsa bi mesaj atsın ..:) sadece meraktan..:P:)



Hiç yorum yok:
Yorum Gönder