Şubat 23, 2011

Günün sözü;



Düşünsenize Edison olmasaydı, mum ışığında televizyon seyrediyor olacaktık.Al Boliska

2 yorum:

  1. Merhaba fihi-mafi,
    sormayın yahu Edison olmasa,mum ışığında, klimayla ısıtılmış salonda,kettle daki suyla yaptığım kahve eşiliğinde,belki de ütü yaparken seyredecektik TV yi !?!

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin, onur verdin nani...çok hızlı geliştirmişsin,Boliska'ya taş çıkarttın be ya..:)

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara