"Onun içindeki içindedir"
Merhaba fihi-mafi,sormayın yahu Edison olmasa,mum ışığında, klimayla ısıtılmış salonda,kettle daki suyla yaptığım kahve eşiliğinde,belki de ütü yaparken seyredecektik TV yi !?!
hoşgeldin, onur verdin nani...çok hızlı geliştirmişsin,Boliska'ya taş çıkarttın be ya..:)
Merhaba fihi-mafi,
YanıtlaSilsormayın yahu Edison olmasa,mum ışığında, klimayla ısıtılmış salonda,kettle daki suyla yaptığım kahve eşiliğinde,belki de ütü yaparken seyredecektik TV yi !?!
hoşgeldin, onur verdin nani...çok hızlı geliştirmişsin,Boliska'ya taş çıkarttın be ya..:)
YanıtlaSil